Wednesday, April 19, 2006

Imtihan Imtihan Imtihan

Semalam hari yang paling best sekali sebab aku terima jadual imtihan fasal sani,rasa terkejut pulak pejam celik akan tiba saat nak exam, tengok - tengok mula 11 Mei untuk syafawi, yang lain tahriri mula 22 Mei sampai 18 jun, rasa -rasa 19 jun nak balik Malaysia lah hehe =) doa- doa lah ek! insyallah.. balik Malaysia lagi kan! =) persediaan cam biasa tapi kene study hard maut-maut dah ni, tak de masa dah! Alhamdulillah jugak dapat kata-kata semangat dari mama untuk membahagi masa dengan baik.

"InsyaAllah dengan berkat usaha yang gigih (70%) berkat doa semua (20%) dan tawakkal (10%) - mengikut kata pakar ; makanya Mama percaya bahawa kita semua tentu tidak mudah kecewa dengan keputusan yang diperolehi iaitu anugerah dari Allah Subhanahu Wataala nanti. Bagi pihak Mama -tetap mendoakan akan kejayaan Saufi dan juga anak-anak Mama yang lain"

Bangganya aku dapat kata-kata semangat dari mama! tak lupa juga pada Ayah! Haaa.... =) tapi disamping tu ada juga orang tersayang yang selalu mem 'follow-up" study aku, dia nak sangat aku berjaya dan jadi macam dia, dan aku berusaha menjadi macam dia! aku pun sayangggggg sangat kat dia =) Terima kasih sayanggg.... =) hehe, doakan kejayaan.... insyaallah mesti kehidupan lebih ceria dan hepi kan! =) MUAH! kesungguhan akan membawa kejayaan, kepahitan akan membawa kemanisan, kesusahan akan membawa kesenangan, kesusahan memang pahit, tapi kalau berbekalkan dengan ketabahan dan sabar insyaallah pasti kita temui kesenangan dan kemanisan itu lah apabila kita melihat keputusan atau natijah kita lulus dengan cemerlang! betul tak! rasa nak berazam dera diri mulai hari ni sehinggalah habis exam, semoga Allah memberkati dan merahmati, aku sering mengatakan takut apabila nak menghadapi exam, tapi sekarang tak takut lagi, orang kata kalau kita baca insyallah boleh jawab, secara umumnya semua orang merasakan takut apabila periksa hampir tiba, masa tu lah amalan di pertingkatkan, masa tu lah solat-solat sunat tak pernah ditinggalkan dan macam-macam lagi yang kurang dipertingkatkan, rata-riti pelajar Azhar akan gusar menghadapi masa imtihan... =) semoga imtihan kali ini dan seterusnya mambawa kejayaan =) dan mesti hepi dan ceria selalu! =)

No comments: