Sunday, May 14, 2006

Selamat Hari Ibu

Alhamdulillah sekali lagi dipanjatkan pujian ini hanya milik ALLAH subhanahuwataala, hari ni dapat email mama lagi ..^_^.. ee suke nye! sungguh besar anugerah ibu dan bapa untuk kita, tanpa mereka siapalah kita, jadi kita mestilah menghargai mereka sepertimana mereka gigih dan tabah membesarkan kita sehinggalah kita besar dewasa.

Mama, Ayah! Saufi rindu mama dengan ayah! Terima kasih atas penghargaan terima kasih mama untuk ucapan "Selamat Hari Ibu" saufi pada mama tempoh hari! Sedihnye berjauhan dengan mama dan ayah, tapi tak mengapalah kerana anak mu ini pergi menimba ilmu di negeri orang, diriku berharap doa ketulusan dan keikhlasan kamu berdua memberi semangat dan kekuatan untuk anak mu ini pergi menuntut ilmu, Terima kasih mama dan ayah :)

"Assalamu'alaikum Saufi,
Terima Kasih Mama di atas ucapan 'Selamat Hari Ibu' kepada Mama. Pada 10.5.2006 yang lalu, Hari Jadi ayah yang ke-50 tahun. Jadi Mama berumur 49 tahun (2006). Kami dah termasuk golongan orang tua-tua. Oleh itu, pandai-pandailah anak-anak semua hendak memartabatkan kami sebagai orang tua dengan Redha Allah"

InsyaAllah Mama dan ayah sentiasa ingat bahawa Saufi sedang menghadapi peperiksaan di sana. Kami akan sentiasa mendoakan agar Saufi berjaya. Ingatlah....... bahawa kita mesti berniat dan berazam untuk mencapai markah yang tinggi di dalam peperiksaan, walaupun peperiksaan itu bukan nilai diri hakiki kita, tetapi jika kita telah menjadi kebiasaan ingin selalu dan sentiasa benar dan betul di jalan yang lulus, mudah-mudahan kita sentiasa dilindungi Allah dgn Malaikat akan mengiringi dan mendoakan ke mana jua kita berada"

Terima kasih ibuku.....Rindu nak peluk mama dan ayah....

No comments: